11/13/2020

LAST MONTH


Cześć wszystkim! Powyżej przedstawiam wam małe podsumowanie tego, co działo się u mnie w ostatnim czasie. Dużo jesiennego klimatu, dużo słońca ( o dziwo) i coś co na pewno się wyróżnia spośród wszystkich zdjęć, czyli moje przebranie podczas tegorocznego święta halloween. Nigdy dotąd nie byłam tak zaangażowana w halloween'owe przebieranki, jednak w tym roku, ponieważ po raz pierwszy miałam okazję uczestniczyć w celebracji tego święta razem ze znajomymi, postanowiłam, że zrobię coś specjalnego. Nie chciałam wydawać fortuny na straszne maski, stroje itd, zdecydowałam, że wykażę się odrobiną kreatywności i spróbuje stworzyć coś ciekawego i strasznego z tego co mam w szafie. Ostatecznie, jedyną rzeczą jaką właściwie kupiłam, były tatuaże w różnych kształtach blizn i na tym się skończyły moje zakupy. Cały makijaż wykonałam kosmetykami, które miałam pod ręką. Trochę było zabawy ze zmywaniem długotrwałych szminek z czoła, ale myślę że efekt był tego wart. Co myślicie?
 
Ps. Jakby ktoś się zastanawiał, mój strój przedstawiał straszną laleczkę voodoo XD.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz