8/15/2018

PANCAKES FOR BREAKFAST



Cześć wszystkim! Placki to mój ulubiony, niedzielny rytuał. Każdy kto mnie śledzi na instagramie, wie, że naprawdę często je robie. Uwielbiam je przyrządzać rano, popijając kawę. Ich zapach podczas smażenia od razu nastraja mnie w lepszy humor. Wszyscy je uwielbiają, są mięciutkie i puszyste, a fakt, że są super proste i zawsze wychodzą sprawia, że jest to mój przepis obowiązkowy, którym dzisiaj postanowiłam się z wami podzielić. Oto on:

Składniki:
(na 2-3 osoby)
2 szklanki mąki 
2 jajka 
75g rozpuszczonego masła lub oleju kokosowego
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 szklanki cukru (osobiście ja cukru nie dodaje wcale, ponieważ owoce i syrop są już słodkie)
szczypta soli 
szklanka borówek (opcjonalnie)
syrop klonowy, do polania 

Instrukcje:
Wszystkie składniki oprócz borówek należy połączyć w misie energicznie mieszając do uzyskania gładniej, puszystej i delikatnie gęstej masy. 
Kiedy masa jest już puszysta należy dodać borówki i delikatnie wymieszać łyżką, aby nie naruszyć owoców. 
Następnie wylewamy porcje masy na patelnie i smażymy aż zobaczymy bąbelki na górze, wtedy należy obrócić placki na drugą stronę. 
Smacznego!
<3


_______________________________________________________




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz