10/18/2020

AUTUMN IN LUND



Ph/ S.D

Płaszcz - Mango 
Top - H&M
Spodnie - Missguided 
Marynarka - H&M
Buty - Pace 
Torebka - Zara 

________________________________________________________

Każdego roku coraz bardziej przekonuje się jak bardzo kocham jesień. Jest coś wyjątkowego w tej porze roku, kiedy zmęczeni latem i upałami, wkraczamy w sezon złotych liści falujących na wietrze, rześkiego, porannego powietrza, które od razu nas rozbudza i kiedy to z ogromną niecierpliwością w końcu, możemy przestawić się na warstwowe stylizacje, w neutralnych odcieniach, które tak wspaniale komponują się z wszechobecnym złotem i brązem dookoła nas. Wyjątkowo słonecznie jest u nas w Szwecji w ostatnich tygodniach, tak więc staram się, wykorzystać ten czas jak tylko mogę i jak tylko mam wolną chwilę (efekty widzicie powyżej ;p).
Dla mnie ostatnie tygodnie były bardzo intensywne. Mnóstwo zaliczeń, na uczelni, realizacja projektu wizualizacji ponad piętnastu hektarów ziemi, poza tym, niespodziewana wizyta mojego chłopaka, który zaplanował chyba najwspanialszą niespodziankę w moim życiu i w tajemnicy, przyjechał mnie odwiedzić! Dało mi to ogromnego kopa pozytywnej energii i poczucie szczęścia.
Nie mogę więc narzekać na nudę i monotonność w ostatnich tygodniach. Myślę, że jest to pozytywne, ponieważ czuję satysfakcje, ile się u mnie działo w tak krótkim czasie. Teraz jednak, kiedy wszystkie projekty mam już oddane, to dopada mnie lekkie zmęczenie i jedyne o czym marzę to odpoczynek, relaks i zwolnienie tempa. Przynajmniej do następnych zaliczeń!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz