10/15/2017

WINTER IS COMING...

1. Futerko - Mango; 2. Płaszcz - Mango; 3. Futerko - Mango; 4. Kurtka - H&M; 5. Płaszcz - Mango; 6. Kurtka - H&M

Zima nadchodzi, co prawda aktualnie nie mam nawet co marzyć o założeniu którejkolwiek z powyższych rzeczy, ale nie mogę się powstrzymać od przeglądania stronek w internecie w poszukiwaniu idealnej opcji na zimę. Przyznam szczerze, że już trochę się stęskniłam za możliwością warstwowego ubierania, zakładania płaszczyków, kurtek itp. Moda jesienna daje nam wiele możliwości do kombinowania z warstwami czy też kolorami. Dlatego myśląc już pare miesięcy w przód uznałam, że muszę w tym sezonie pomyśleć o czym naprawdę fajnym i ciepłym (bo generalnie jestem strasznym zmarźlakiem ;p)! Szczególnie zwróciłam uwagę na powyższe, czarne, sztuczne futerko z Mango. Jest piękne, milusie i z pewnością ciepłe! Tak więc poważnie zastanawiam się nad kupnem właśnie jego. Zawsze to jakaś ciekawsza opcja, niż zwykła puchowa kurtka :P. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz