6/28/2018

WEDDING TIME!




Niedawno miałam okazję gościć (a nawet być druhną) na ślubie przyjaciół. Niezwykłe wydarzenie, które zapamiętam na zawsze. Nie ukrywam, że ekscytowałam się tym bardziej, ponieważ ostatnio na weselu byłam w wieku sześciu lat i to na dodatek organizowanym w Szwecji. Na dobrą sprawę nigdy nie przeżyłam takiego wydarzenia w Polsce, tym bardziej nie miałam okazji odczuć wszystkich towarzyszących temu aspektów organizacyjnych :D. Wieczór był piękny! Zabawa do rana, w towarzystwie przyjaciół i bajkowa sceneria to przepis na idealne, pełne pozytywnych emocji wesele! Młodej parze wszystkiego dobrego jeszcze raz! 


____________________________________

5 komentarzy:

  1. Poszłaś sama na wesele 0.0 ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na weselu byłam z chłopakiem ;).

      Usuń
    2. To czemu nie masz z nim żadnego zdjęcia? Pewnie jest głupi i się wstydzi pokazywać :D Zgadłam :D ?

      Usuń
    3. Niestety nie zgadłaś.
      Właściwie to na blogu staram się jak najmniej pokazywać zdjęć prywatnych, czy też z bliskimi, bo to jest moja, jak już wspomniałam prywatna sfera. Wspólne zdjęcie z wesela mamy na facebook'u jeśli jesteś tak bardzo ciekawa :).

      Usuń
  2. Widziałam i szkoda bo cudownie razem wyglądacie:).

    OdpowiedzUsuń