6/10/2018

WHAT I EAT IN A DAY II

Hej wszystkim! Ostatni post "what I eat in a day" dość dobrze się przyjął w odbiorze, więc pomyślałam, że będę je robić częściej :). Tym razem przychodzę do was z posiłkami bezmięsnymi, także myślę, że powinny się spodobać wszystkim wegetarianom. Ja osobiście wegetarianką nie jestem, jednak muszę przyznać, że coraz bliżej mi do tego, gdyż zauważyłam, że jem coraz mniej produktów, czy posiłków na bazie mięsa i w ogóle mi to nie przeszkadza, a nawet wręcz przeciwnie, sprawia mi to frajdę. 
Ostatnie upały, jakie dopadły nasz region sprawiają, że najchętniej jadłabym tylko lody, mrożone smoothie i generalnie wszystko co zimne i mrożone, czy wy też tak macie? Piszcie jakie wy macie sposoby na upały i co najbardziej lubicie jeść, kiedy jest tak gorąco. 
Tymczasem ja zostawiam was z postem i lecę, buziaki! 

Śniadanie: Awokado tost + falafele i garść rukoli.

Obiad: Pieczony batat z guacamole i pieczoną na chrupko ciecierzycą. Wszystko hojnie doprawione i posypane z wierzchu pietruszką.

Przekąska: Moje ukochane batony <3 (przepis)

Kolacja: Acai bowl, czyli zmiksowany na gładko mrożony banan z dodatkiem proszku z jagód acai, wszystko posypane granolą i różnymi owocami.




_____________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz