9/30/2018

CHYLAK BAG




Udało się! Wszędzie rozsławiona torebka Zofii Chylak, sztandarowy model w kolorze czarnym, jest moja! Nie wiem czy bardziej cieszę się z jej posiadania, czy z tego, że rzeczywiście jakimś cudem udało mi się ją zamówić, bo z tego co czytałam nie było to takie łatwe, jakby się mogło wydawać. Opinie są różne, że ta lista oczekujących to banał, że jest problem z finalizacją zamówienia, że za szybko torebki znikają.... Z mojej perspektywy muszę przyznać szczerze, że nie miałam żadnego problemu z jej zakupem. Dostałam powiadomienie o dostępności produktu, przeszłam do zamówienia, zapłaciłam i po dwóch dniach była u mnie w domu. Nie mogę więc narzekać, wszystko przebiegło bardzo płynnie i sprawnie. 

Co do samej torebki... Nie muszę chyba się zbytnio rozpisywać i wychwalać jak jest ona piękna, jak solidnie wykonana i jak perfekcyjnie zaprojektowana, pod względem jej formy i pojemności (jest naprawdę pojemna). Tak czy inaczej, planowałam jej zakup od dobrego roku, tak więc jest to nabytek jak najbardziej przemyślany, a śledząc różnego rodzaju portale modowe wiem, że jest to aktualnie bardzo pożądana torebka, która zawsze będzie na czasie, a jej wartość na pewno nie spadnie :). Szykujcie się więc na najbliższe posty, bo na pewno torebka będzie się często pojawiała w moich nadchodzących look'ach!



_________________________________________




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz