9/20/2018

CYCLING SHORTS


Pogoda nie była dla nas łaskawa tego dnia. Od rana deszcz, później nagłe słońce, ogromna wilgoć w powietrzu, także możecie dość łatwo się domyślić, że po kilku godzinach w marynarce i trampkach uznałam, że jednak nie był to idealny ubiór na hiszpańską pogodę. Tego dnia miałyśmy również lot  powrotny do Polski, także moje wcześniejsze plany ubioru "na cebulkę" były jak najbardziej zrozumiałe i racjonalne, jednak jak już wspomniałam, po kilkugodzinnych wędrówkach w ponad trzydziestostopniowych upale, podczas naszych ostatnich godzin w Walencji, uznałam, że jednak marynarka wyląduje w walizce, a ja przebiorę się przed samym lotem, na lotnisku. Tak też zrobiłam :D.  

Szorty, lub jak kto woli, spodenki rowerowe, to nie tylko hit i trend ostatnich miesięcy, to również mega wygodna opcja, która w połączeniu z oversize'ową marynarką wygląda bardzo stylowo! Uwielbiam takie rozwiązania, jak również, w połączeniu z bluzą w stylu hoodie, w bardziej sportowej formie. Swoją drogą to idealny set na podróż. Nie wiem co takiego jest w tych, krótkich legginsach, ale zdecydowanie to moja ostatnia modowa obsesja i dopóki jest jeszcze w miarę pogoda, to zamierzam dość często je zakładać, co na pewno z pewnością jeszcze sami zobaczycie na moich zdjęciach :). 


_______________________________________________
Top - Gina Tricot
Marynarka - H&M
Szorty rowerowe - H&M
Tramppki - Converse
Torebka - ZARA
Zegarek - Michael Kors


<PLAY>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz