3/10/2019

20 facts you probably didn't know about me


 1. W wieku 10 lat wyprowadziłam się z rodziną do Szwecji i mieszkałam tam 2 lata.

2. Potrafię, więc mówić po szwedzku.

3. Od zawsze moją pasją był taniec. Należałam do grup tańca: współczesnego, nowoczesnego, tańczyłam też taniec towarzyski, hip-hop i new style. Jeździłam na różne pokazy, zawody, bitwy taneczne itd.  W liceum musiałam niestety przerwać taniec i skupić się bardziej na szkole, wciąż jednak kocham tańczyć <3.

4. Najprawdopodobniej jestem uzależniona od kawy i swojego telefonu ;p.

5. Kocham awokado! Muszę zawsze mieć przynajmniej jedno w swojej lodówce. Można je przecież przyrządzić na tyle sposobów! Moja specjalność to awokado tost z jajkiem w koszulce i guacamole.

6. Bywam bardzo roztrzepana, przez co nie wychodzę z domu bez mojego kalendarza, w którym mam zapisane dosłownie wszystko na dany tydzień/rok.

7. Nie cierpię jak się przekręca moje imię.

8. Uwielbiam przeglądać tumbler'y dla relaksu.

9. Nie oglądam specjalnie telewizji, zamiast tego oglądam mnóstwo youtube'a. Subskrybuje ponad 70 kanałów.

10. Uwielbiam siedzieć w piżamie do południa. Kiedy mam totalnie wolny dzień, to zwykle przebieram się w normalne ubrania dopiero kiedy zbliża się pora obiadu ;p.

11. Kocham podróżować. Jestem raczej z tych osób, które uwielbiają zmieniać otoczenie. Nie mam też specjalnie problemów z przeprowadzkami.  Z tego też powodu myślę, że dość często zmieniałam miejsce zamieszkania w swoim życiu.

12. Może i nie wyglądam, ale mam bardzo duży dystans do siebie i poczucie humoru ;).

13. Uwielbiam gotować! Przede wszystkim te wegańskie przepisy. Mam wielką satysfakcję i radość, kiedy jem coś, co mi naprawdę smakuje, a do tego, to coś jest zdrowe! Zdecydowanie wolę to od fast food'ów. Bynajmniej, nie jestem weganką.

14. Nienawidzę się spieszyć z rana. Często budzę się trochę wcześniej tylko dlatego, aby móc w spokoju wypić kawę, zjeść dobre śniadanie, przejrzeć instagrama itd.

15. Jestem gadułą, często przez to aż łapie mnie chrypa ;p.

16. Nie lubię ćwiczyć. Na siłowni byłam może raz w życiu ;p. Jedyne co robię, co można zaliczyć do ćwiczeń to: power walk. Na co dzień ogólnie bardzo szybko chodzę, więc jest to idealne ćwiczenie dla mnie.

17. Jestem bardzo punktualna i nie lubię jak ktoś się spóźnia na spotkanie.

18. Kolekcjonuję magazyny i pocztówki z podróży.

19. Jako nastolatka dużo eksperymentowałam w ubiorem. Różnego rodzaju subkultury przewijały się w moim życiu w tamtym czasie. Można, więc powiedzieć, że byłam: emo, punkiem, goth'em, skate'm (tak, był taki czas, kiedy to na deskorolce też jeździłam). Interesowałam się kulturą Japonii, oglądałam kreskówki anime i uczyłam się języka japońskiego. Był również taki moment, kiedy ubierałam się w stylu harajuku (google it xd). Ostatecznie z tego całego miksu wyszło to, co teraz śledzicie na moim blogu ;p. Myślę jednak, że te wszystkie kultury ukształtowały mnie i mój styl w jakimś stopniu i na pewno wiele wyniosłam wiedzy i nauki z tamtego okresu. 

20. Od 12 roku życia chciałam zostać architektem wnętrz.( I finalnie się udało :D)



__________________________________________________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz