7/23/2018

MY PHOTOGRAPHY FOR SALE


Hej! Na moim blogu od zawsze pojawiało się wiele zdjeć mojego autorstwa, czy to w tematyce typowo inspiracji, czy też zdjęć z moich, różnych podróży. Faktycznie fotografia, to jedno z moich hobby, uwielbiam to robić, tak samo jak później sprawia mi radość edycja i proces obróbki, jaki poświęcam, aby wszystkie kadry "dopieścić". Wiele z moich przyjaciół często prosi mnie, abym wysłała im niektóre z moich ujęć, po czym ustawiają je sobie jako tapety swoich telefonów, co jest dla mnie bardzo miłe i satysfakcjonujące. Uznałam, że może rzeczywiście nie tylko do mnie te zdjęcia trafiają, i że faktycznie może istnieje jakieś grono ludzi, którzy doceniają moją pracę i czas poświęcony temu, aby finalny efekt był ciekawy i zwyczajnie im się te zdjęcia podobają. Te sytuacje zainspirowały mnie, aby stworzyć swoją platformę, gdzie każdy, komu spodobają się moje fotografie, będzie mógł je zamówić w pięknej jakości, dowolnym formacie i trzech dostępnych wariantach: jako plakat, na płótnie bądź też oprawiony w stylową ramę. Jest to idealna forma wymiany, ponieważ z legalnego źródła każdy może zamówić zdjęcia, które są udostępnione przeze mnie, tym samym w pewnym sensie pokazuje się również szacunek do autora i dla jego pracy. W tym przypadku dla mnie. 
Poza wspomnianymi powyżej argumentami, uważam, że jest to zwyczajnie bardzo wygodna forma na to, by w łatwy i tani sposób stworzyć na ścianie własną unikalna galerię fotografii, którą sama ostatnio stworzyłam na jednej ze ścian mojego pokoju. Końcowy efekt jest świetny, także polecam takie rozwiązanie każdemu, nie koniecznie przy użyciu moich fotografii. 
Mam nadzieje, że zainspirowałam was do tego, by ruszyć trochę z własną inwencją twórczą i stworzyć oryginalną przestrzeń prezentującą swoje ulubione zdjęcia, czy też fotografie. Jeśli finalnie, któreś z moich zdjęć będzie jego częścią, to będzie mi ogromnie miło <3! Tymczasem poniżej wstawiam wam link do wspomnianej wcześniej platformy z moimi pracami oraz kilka inspiracji wnętrz :). 
Enjoy!

(wszystkie wymiary podane są w inch'ach - 1inch = 2,54cm)!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz