10/16/2018

LAST MONTHS


Małe podsumowanie ostatnich miesięcy... Bardzo pozytywnych i ciepłych miesięcy. Trochę podróży, kilka wyjazdów, mnóstwo pozytywnych ludzi i dużo pracy. Tak to wyglądało w dużym skrócie. Teraz powoli wszystko dookoła zaczyna pokrywać złocista paleta barw, jakby ktoś nałożył na cały otaczający nas krajobraz jakiś piękny, ciepły filtr niczym z aplikacji VSCO. Zaczynam coraz bardziej doceniać jesień i fakt, jak cudowna potrafi być i ile małych, codziennych zachwytów może nam dostarczać. Czasem warto się na chwile zatrzymać, aby zauważyć coś, co codziennie nas otacza, jednak przez ten cały pośpiech życia nam umyka. Szczypta melancholii nikomu nie zaszkodzi. Trochę zrobiło się nostalgicznie, ale spokojnie to chyba przez tę pogodę tak mnie naszło :P. Mam nadzieje, że uda mi się jeszcze złapać kilka tych słonecznych dni i uchwycić je w moim obiektywie. Czuje się mega zainspirowana tym całym jesiennym światłem, jakie pada pod idealnym kątem na złociste drzewa, których w mojej okolicy jest pełno. Mam nadzieje, że wkrótce je zobaczycie tutaj! Tymczasem buziaki i życzę wam udanego tygodnia! 
XOXO


________________________________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz