2/28/2019

DENMARK PHOTO DIARY



Powyżej relacja z mojego ostatniego wypadu do Danii. Odwiedziłam moją przyjaciółkę, z którą spędziłam wspaniały czas. Miałam chyba trochę szczęścia, co do pogody, bo oprócz jednego pochmurnego dnia, cały tydzień był naprawdę piękny, a nie jest to tak oczywiste, biorąc pod uwagę, że to jednak Dania, w której tak często pada deszcz. Pierwsze trzy dni spędziłam na północy kraju w  Aalborgu, gdzie byłam już w poprzednim roku. Miasto było już dla mnie dość znane, natomiast w ostatni dzień mojego pobytu, pojechałyśmy na wycieczkę do Aarhus. Jest to drugie miasto pod względem wielkości w Danii, a biorąc pod uwagę, jak bardzo zafascynowana byłam po wizycie w Kopenhadze, to i teraz jadąc do Aarhus byłam pełna ekscytacji. Nie zawiodłam się, gdyż miasto okazało się być bardzo urocze, nowoczesne i przytulne. Wszystkie te malutkie uliczki, w których tętni życie, gdzie aż do linii horyzontu widać małe, białe domki, a nad nimi wiszące uliczne lampy. To wszystko przyozdobione padającymi promieniami słońca, więc finalnie widok był naprawdę piękny. 
Nie mogę nie wspomnieć o jednej, kwestii, którą byłam tak bardzo oczarowana, będąc tam. Mianowicie moda uliczna w Danii, a przynajmniej w tych większych miastach to naprawdę punkt godny uwagi. Zawsze podróżując gdziekolwiek, obserwuje ludzi, ich zachowania, to w czym chodzą, w co są ubrani. Osobiście dla mnie, jest to ogromnie ciekawe i inspirujące. Będąc tam, często nie mogłam oderwać wzroku od przechodzących, modnie ubranych ludzi. Tak inaczej wyglądających niż widzi się to u nas. Finalnie, zostałam zainspirowana ich podejściem do mody, luzem jaki maja kobiety noszące sneakersy do garnituru i płaszcza, do tego ekstrawagancka torebka i ciekawe dodatki, nawet we włosach. Nie dziwie się, że duńska moda i design są aktualnie na szczycie w światowych rankingach w tych nurtach, ponieważ ja, zdecydowanie widzę te ich oryginalne podejście, pełne świeżości i luzu. Życzyłabym sobie, aby również na naszych ulicach było tak różnorodnie i ciekawie, w tej kwestii. 




_________________________________________________



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz