4/26/2018

LAST MONTH



Cześć! Powyżej mała siatka zdjęć, z moich ostatnich wypadów, między innymi do Wrocławia i Warszawy. We Wrocławiu przyznam się, że nigdy wcześniej nie byłam, dlatego też bardzo ekscytowałam się na myśl, że będę miała okazję zwiedzić miasto po raz pierwszy i odwiedzić moją kochaną Paulinę <3. Bardzo pozytywne wrażenie na mnie wywarło miasto. Historyczne z nutą nowoczesności. Bardzo zadbane i klimatyczne - tak bym je krótko określiła. Druga wycieczka mała już nieco inny charakter. Głównym jej celem był koncert Taconafide <3. Występ rewelacyjny!  Cudowna energia, chłopaki super się uzupełniali na scenie, a sam koncert sztos! Nie mogłabym nie wykorzystać okazji, będąc po raz kolejny w stolicy, by również odwiedzić pare klimatycznych knajp, kawiarni i w końcu zwiedzić słynne Łazienki Królewskie. Pogoda była jak na zamówienie, podczas obydwu wyjazdów, tak więc tylko zwiedzać i rozkoszować się widokami! Tak też zrobiłam, a efekty widzicie powyżej :). 


______________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz